Job 45 van 198


Report this listing

Solliciteren



Payroll and Administration Officer


Functie

Voor een firma gelegen in 2030 Antwerpen, die zich specialiseert in de op- en overslag van bulkgoederen zijn wij op zoek naar een Payroll and Administration Officer.

Je takenpakket bestaat o.a. uit:

  • Samen met je collega's de verloning van de arbeiders verzorgen: gegevens urenregistratie controleren,
  • De nodige gegevens invoeren om de verloning op te maken,
  • Beheer en opvolging van het sociaal secretariaat,
  • Je bent verantwoordelijk voor het personeelsbeheer van arbeiders en bedienden (bv arbeidsongevallenaangifte, aanvraag van werktijdverkorting,...),
  • Je volgt het in- en uitstroomproces nauwgezet op,
  • Opstellen van statistieken op en rapporteren over personeelsbeheer zoals afwezigheden,
  • Rapportage aan de Human Resources Manager.

Jouw profiel

  • Een diploma in Human Resources of Finance,
  • Ervaring als payrollmedewerker op een sociaal secretariaat of personeelsdienst,
  • Je bent bekend met salarisverwerking en tijdregistratiesystemen,
  • Kennis van Protime en Excel,
  • Goede kennis van de sociale wetgeving en de arbeidsreglementering,
  • Kennis van de regelgeving in PC 116,117,207 en 211 is een pluspunt,
  • Je werkt voorzichtig, nauwkeurig, georganiseerd en servicegericht,
  • Je kan je aanpassen aan afwisselend situaties,
  • Plichtsbewust en doelgericht: deadlines schrikken jou niet af.

Aanbod

  • Je komt terecht in een team van 4,
  • Voltijdse tewerkstelling,
  • Vast contract na positieve interim-periode,
  • Marktconform salaris.

Solliciteren

Rani Verberckt
03 330 14 80
ekeren@forumjobs.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht